Pilates Lucie Beňová

forex trading logo

Animace Piltates

Návštěvnost

Celkem20917
Hlavní strana
Pilates Lucie Beňová Tisk Email

 

LEKCE VE FIRMÁCH - INDIVIDUÁLNÍ LEKCE U VÁS DOMA - LEKCE NA STROJÍCH PILATES (NEJEN REFORMER) - LEKCE DLE ROZVRHU VE STUDIÍCH V PRAZE 

VŽDY JAKO KOMPENZAČNÍ CVIČENÍ NEJEN PRO SEDAVÉ ZAMĚSTNÁNÍ S CÍLEM NÁVRATIT SE K PŘIROZENÝM POSTURÁLNÍM A POHYBOVÝM VZORCŮM, DŮRAZ NA PROPRIOCEPCI - K O M P O S T

 

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE PILATES NA STROJÍCH PILATES  -  REFORMERY, CHAIR, CADILLAC, ARC BARELL atd.  S KLIENTY CVIČÍM V TĚCHTO STUDIICH

STUDIO LUKÁŠE KOLKA JANA MASARYKA 26, PRAHA 2

STUDIO PILATES A HARMONY, PRAHA 4 - CHODOV

MORE THAN PILATES, KAROLINY SVĚTLÉ, PRAHA 1

BBC, VINOHRADSKA, PRAHA 3

REZERVACE: 724590888

 


připravujeme nové stránky od podzimu 2017 na www.benovakompost.cz

 

PILATES CVIČENÍ JE UŽ JEN ČÁSTÍ VEDENÝCH LEKCÍ - VÍCE NA NOVÝCH STRÁNKÁCH, KTERÉ SE PŘIPRAVUJÍ.

PILATES PŮVODNĚ  KONTROLOGIE

benova-pilatesPilates je spojení těla a mysli, je to cvičení, které velmi pozitivně ovlivní život každého, kdo u cvičení setrvá dlouhodobě, a to nejen po fyzické stránce, ale má efekt i na psychiku člověka. Zlepšuje koncentraci, koordinaci, toto cvičení je schopno naladit duševní pohodu.
Na svých hodinách spojuji rehabilitační prvky s cviky silovými a protahujícími.

Stoprocentní koncentrace sama na sebe ovlivňuje právě to, jak cvičení naše tělo ovlivní. Od začátku jsem byla zaškolena s povědomím toho, že je třeba respektovat zdravotní stav každého klienta individuálně. Není možné, aby „všichni dělali všechno naprosto stejně“. Každé tělo je jiné, má třeba i zdravotní omezení, a to je třeba respektovat. Pokročilost klientů je také různá, proto je nutné přizpůsobit hodinu všem. Je třeba, aby klient tělo protáhl, ale zároveň kladu důraz na formování postavy, protože právě toto klientky v největší míře požadují.

Důraz při hodinách klademe na správné dýchání - technika bráničního dýchání, CORE, plynulost pohybů, koncentrace, izolování cvičící části těla, a v neposlední řadě rutina, tedy vývoj. Je třeba klienty podpořit právě povědomím o tom, že začátky jsou těžší, ale časem se tělo mění a vývoj/rutina zajistí to, že pilates můžeme pak cvičit i v náročnějších podobách. Vždy je třeba dbát na šetrnost cvičení pro tělo, hlavně krční, hrudní i bederní páteř.

Co je ale nejdůležitější, pochopit správnou posturu těla, to je správně držet tělo nejen během cvičení, ale i v běžném životě. A to je myšlenka, kterou se snažím předávat dál.

REZERVACE LEKCÍ:
Bc. Lucie Beňová, tel: 724 590 888

pošlete dotaz emailem

 


Copyright Pilates Beňová | Tvorba webových stránek Tlamycha